Zaměřuji se
TERAPIE FUNKČNÍCH PORUCH POHYBOVÉHO SYSTÉMU
Funkční porucha označuje takové změny v lidském těle, kdy samotný orgán (kost, kloub, sval…) nejeví známky strukturálního poškození, ale je porušena funkce těchto tkání. Obecná příčina funkčních změn je vadné držení těla, často v kombinaci s dlouhodobým statickým zatížením (sed, stoj…) nebo dynamickým přetížením (opakování neideálních stereotypních pohybů, které dřív nebo později vyvolávají bolesti zad, hlavy, končetinových kloubů). Neřešené funkční poruchy přechází ve změny strukturální (natržení vazů, svalů, kloubní artróza, výhřez meziobratlové ploténky…), jejichž diagnostika a léčba je v kompetenci lékařů. Každá strukturální porucha je však zdrojem následných funkčních změn, které se postupně řetězí a šíří dále po těle. Pomocí vstupů fyzioterapie je možné tento proces zpomalit, zastavit, následně pozitivně ovlivnit a tak zlepšit tělesný komfort a kvalitu pohybu každého člověka.


TERAPIE VÁŽNÝCH PORANĚNÍ A ONEMOCNĚNÍ
Do této skupiny se řadí zejména poranění míchy a mozku a onemocnění postihující nervovou soustavu, kde je potřeba dlouhodobá terapie. V práci s těmito pacienty velmi efektivně funguje terapie, která je schopna zasáhnout do řídících mechanismů centrální nervové soustavy. Proto u těchto pacientů pracuji převážně v konceptu Bazálních posturálních programů, díky kterému je možné navracet pacienty zpět do běžného života.
TERAPIE VÁŽNÝCH PORANĚNÍ A ONEMOCNĚNÍ
Do této skupiny se řadí zejména poranění míchy a mozku a onemocnění postihující nervovou soustavu, kde je potřeba dlouhodobá terapie. V práci s těmito pacienty velmi efektivně funguje terapie, která je schopna zasáhnout do řídících mechanismů centrální nervové soustavy. Proto u těchto pacientů pracuji převážně v konceptu Bazálních posturálních programů, díky kterému je možné navracet pacienty zpět do běžného života.

PRÁCE S DĚTMI
Při terapii dětí pracuji nejčastěji se skoliózou, vadným držením těla, dětskou mozkovou obrnou. Terapie děti je většinou souhrou terapeuta a rodiče, kdy je důležité, aby rodiče porozuměli danému problému a naučili se, jak s dítětem pracovat v domácím prostředí.

